Электронная система управления безопасностью и здоровьем

Meemo E-work Safety sistema – tai darbuotojų saugos ir sveikatos procesų valdymas naudojant internetinį IT sprendimą. Darbuotojų instruktavimas, supažindinimas su dokumentais, sveikatos patikros, asmeninių apsaugos priemonių išdavimas ir daugiau vienoje vietoje.

Meemo E-work Safety – tai:

  • Internetinis IT sprendimas
  • Daugiakalbė aplinka  LT | EN | RU
  • Autorizacija el. paštu arba SMS kodu
  • Pasirašymas pažangiuoju elektroniniu parašu
  • Skirtingi sistemos vartotojų vaidmenys
  • Veiklos istorija
  • Duomenų filtro, paieškos funkcionalumas
  • Galimybė siųsti slaptažodžiu apsaugotus dokumentus tiesiai iš sistemos
  • Pagal poreikius pritaikomi sistemos klasifikatoriai

API DUOMENŲ SINCHRONIZAVIMAS

  • Galima integracija su kita programine įranga, leidžianti sklandžiai keistis duomenimis ir automatizuoti procesus (taikomas atskiras vienkartinis mokestis).

ESAMOS BŪKLĖS STEBĖJIMAS

  • Vaizdinė pagrindinių sveikatos ir saugos rodiklių apžvalga.
  • Automatinės el. paštu periodiškai gaunamos ataskaitos, kuriose pateikiama atitinkamų sveikatos ir saugos rodiklių santrauka.

INSTRUKTAVIMAS

  • Darbuotojų supažindinimas su darbuotojų saugos ir sveikatos, gaisrinės saugos instrukcijomis, kita instruktavimui skirta medžiaga.
  • Sistemoje sukuriamas instruktavimas, pasirenkant instruktavimo sritį (DSS ar GS), tipą (įvadinis, pirminis…), periodiškumą, instruktavimo medžiagą bei dalyvius.
  • Galimybė kurti testus po instruktavimo, pridėti papildomą medžiagą susipažinimui
  • Atlikus instruktavimą, suformuojamas instruktavimų registras, kurį galima eksportuoti pdf formatu.
  • Galimybė formuoti instruktavimo supažindinimo formas tiems darbuotojams, kurie neturi galimybės prisijungti prie sistemos ir kurie instruktuojami gyvai.

SUPAŽINDINIMAS SU ĮVAIRIAIS DOKUMENTAIS

  • Funkcionalumas, skirtas supažindinti darbuotojus su įvairiais aktualiais dokumentais, kurie nereikalauja periodiškumo.

SVEIKATOS PATIKRŲ VALDYMAS

  • Padeda organizuoti bei kontroliuoti sveikatos patikrų procesą – nuo galimybės suformuoti sveikatos patikrų formas iki terminų sekimo.

ASMENINIŲ APSAUGOS PRIEMONIŲ (AAP) VALDYMAS

  • Galimybė priskirti pareigybei priklausančias išduoti AAP, formuoti AAP korteles bei fiksuoti jų išdavimą bei grąžinimą. Suformuotus dokumentus galima eksportuoti pdf formatu.

ĮSAKYMAI

  • Galimybė išduoti įsakymus darbuotojams ar vadovams.

PRANEŠIMAS APIE RIZIKĄ QR KODAIS

  • Leidžia darbuotojams ar lankytojams greitai nuskaityti darbo vietose esančius QR kodus naudojant mobiliuosius įrenginius ir nedelsiant pranešti apie galimus pavojus ar saugos problemas.

APĖJIMAI

  • Skatinkite saugos kultūrą darbo vietoje nustatydami saugos specialistų ar vyresniosios vadovybės apsilankymus objektuose ir saugos apėjimo tikslus.

KVALIFIKACIJOS SEKIMAS

  • Patogiai ir vienoje vietoje tvarkykite darbuotojų mokymų, sertifikatų ir kvalifikacijų įrašus.
  • Dirbantiems su cheminėmis medžiagomis – galimybė vienoje vietoje laikyti saugos duomenų lapus, nustatyti reikalingas AAP.
  • Įrangos priežiūra ir su įranga dirbti reikalingų mokymų, AAP, instrukcijų pridėjimas.
  • Privalomų skiepų priskyrimas ir terminų sekimas.

Свяжитесь с нами