Nemencines techninės apžiūros centras

Skundai

UAB „Tuvlita“ klientų skundų nagrinėjimas vykdomas „Tuvlita“ patvirtinta Skundų ir apeliacijų tvarka Vilniaus techninės apžiūros centras

Skundai pateikiami vienu iš žemiau nurodytų būdų:

  • Raštu pateikiant techninės apžiūros atlikimo vietoje, užpildant nustatytos formos skundo formą;
  • Elektroninio pašto priemonėmis, užpildant nustatytos formos skundo formą ir siunčiant info@tuvlita.lt;
  • Žodžiu, paslaugų suteikimo vietoje, jeigu klientas nepageidauja gauti raštiško atsakymo ir galima išnagrinėti realiu laiku.

UAB „Tuvlita“ klientų apeliacijų nagrinėjimas vykdomas vadovaujantis Valstybinės kelių transporto inspekcijos prie Susisiekimo ministerijos viršininko 2015-07-20 įsakymu Nr. 2B-168 „Dėl techninės apžiūros kontrolieriaus sprendimo apskundimo tvarkos aprašo patvirtinimu”.

Visais atvejais pildomas „Prašymas pakeisti kontrolieriaus sprendimą“, kurio forma – pateikiama kliento prašymu techninės apžiūros paslaugų suteikimo vietoje.

Atkreipiame dėmesį, kad apeliacija turi būti pateikta raštu, užpildant nustatytos formos prašymą pakeisti kontrolieriaus sprendimą techninės apžiūros paslaugų suteikimo vietoje.

Susisiekite​